انتظار فرج

آشنایی با شیطان پرستی

ازدواج و نكاح در اسلام مستحبّ مؤكّد و سنّتى نبوى است، پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله وسلم) نسبت به امر ازدواج و ترويج آن تأكيد داشته، و امّت خود را به اين امر تشويق و ترغيب ميكردند، و بارها فرمودهاند: «نكاح كنيد و با تشكيل خانواده بر تعداد خود بيافزاييد، كه من در روز قيامت به شما اگر چه فرزندى سقط شده باشد مباهات ميكنم»([1]).
ازدواج امام زمان(عليه السلام)

يكى از مباحث پيرامون شخصيّت حضرت مهدى (عج)، زندگى شخصى و خانوادگى آن حضرت است، سخن از ازدواج يا عدم آن و داشتن فرزند و مكان زندگى و وضعيّت زندگى اولاد او و كيفيّت زندگى آن حضرت از بحثهاى جذّابى است كه احياناً در اذهان بسيارى از معتقدان به او ابهاماتى وجود دارد، كه معمولا با جوابهاى ضدّ و نقيضى نيز مواجه ميشوند.

اساساً غيبت طولانى آن حضرت از نگاه زندگانى شخصى و خصوصى وى اين سؤال را بوجود ميآورد كه آيا در اين مدّت، حضرت مهدى(عليه السلام)ازدواج كرده است يا خير؟



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391ساعت 14:12 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

دوستان تا روز حیاتی 23 رمضان چیزی نمانده

اگر امسال سال ظهور باشد پس رستگار شوید

آنگاه او می آید امیدوارم از یاران او باشیم

الهم عجل لویک الفرج

التماس دعا

 


نوشته شده در یک شنبه 21 خرداد 1398ساعت 12:14 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

دوستان حتما بخوانید

 



ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 21 خرداد 1398ساعت 12:11 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

همیشه نشسته ایم و پشت سر هم برایش «باید» بافته ایم. لیست بلند بالایی از «باید»ها ساخته ایم تا او بیاید و همه شان را به تنهایی بر دوش بکشد و تمام درد های جامعة بشری را به تنهایی مداوا کند و تمام انتظارات ما را برآورد.هر وقت از دنیا خسته می شویم، هر وقت مشکلی آزارمان می دهد، فارغ از این که چقدر بزرگ یا به کجا مربوط باشد، آهی می کشیم و می گوییم: «آقا می اید و همه مشکلات را حل می کند.»، «آقا که آمد باید فلان شخص را فلان کند»، «آقا که آمد باید این کار را این طور درست کند» و هزاران جور جملة جورواجور دیگر.
 

هر چه فکر می کنم یادم نمی اید جایی به خودم گفته باشم«آقا از من چه انتظاری دارد؟» خوب که فکر می کنم، می بینیم ما شده ایم درست لنگة بنی اسرائیلی هایی که به موسایشان گفتند: «ما همین جا نشسته ایم؛ تو با خدآیت برو و دشمنان را از ارض موعود بیرون کن؛ بعد ما می اییم و با آرامش در آن سرزمین زندگی می کنیم.»

انگار ما هم می خواهیم موسایمان را که می اید تا نجات مان دهد و از چنگال فرعون ها برهاند؛ تک و تنها، با خدایش به جنگ ها و سختی ها بفرستیم و منتظرش بمانیم تا با پیروزی برگردد و یک جهان پر از صلح و آرامش را دو دستی تقدیم مان کند.
ایا زمان آن نرسیده است که از خود بپرسیم «او از من چه انتظاری دارد؟»
شاید اگر او را بشناسم، انتظاراتش هم برایم شناختنی شوند:

 



ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 26 خرداد 1398ساعت 10:29 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

ادامه ی مطلب 



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1398ساعت 12:52 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

 

قلب امام زمان(عج) را شاد کنید؛ توصيه هايي به جوانان


توصیه های اخلاقی آیت ‌الله العظمی میرزا جواد تبریزی(ره) به جوانان...
ادامه مطلب راببین.......
 




ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 19:16 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

صفحه قبل 1 صفحه بعد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin