انتظار فرج

آشنایی با شیطان پرستی

علائم ظهور

آنگونه كه از احاديث برمي‏آيد، ظهور حضرت حجت(ص) از جمله اموري است كه خداوند متعال آن را از مردم پنهان نموده است و هر زمان كه خداوند تبارك و تعالي اراده كنند و شرايط و علل فراهم و مناسب باشد؛ زمين را از بركات وجودي آن امام همام(ع) بهره‏مند خواهند نمود.


 

صحبت كردن از حضرت مهدي(ع) و نشانه‏هاي ظهور ايشان در واقع صحبت كردن از حوادثي است كه بناست در آينده اتفاق بيفتد و لذا بجاست كه از خود بپرسيم: اگر در مورد احاديث نقل شده در اين زمينه بررسي اسناد صورت گرفت و مطمئن شديم كه آنها از معصوم(ع) صادر شده است، آيا مي‏توان مطمئن بود كه حتماً همة آن حوادث آن‏گونه كه در روايات شريف ما آمده‏اند وقوع يابند؟ پاسخ به اين پرسش در كتب عقيدتي و فلسفي تحت عنوان «بداء» داده مي‏شود كه طي اين بخش از مطالب به آن مي‏پردازيم.



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 24 خرداد 1391ساعت 10:27 توسط اسی و پوری| |

ازدواج و نكاح در اسلام مستحبّ مؤكّد و سنّتى نبوى است، پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله وسلم) نسبت به امر ازدواج و ترويج آن تأكيد داشته، و امّت خود را به اين امر تشويق و ترغيب ميكردند، و بارها فرمودهاند: «نكاح كنيد و با تشكيل خانواده بر تعداد خود بيافزاييد، كه من در روز قيامت به شما اگر چه فرزندى سقط شده باشد مباهات ميكنم»([1]).
ازدواج امام زمان(عليه السلام)

يكى از مباحث پيرامون شخصيّت حضرت مهدى (عج)، زندگى شخصى و خانوادگى آن حضرت است، سخن از ازدواج يا عدم آن و داشتن فرزند و مكان زندگى و وضعيّت زندگى اولاد او و كيفيّت زندگى آن حضرت از بحثهاى جذّابى است كه احياناً در اذهان بسيارى از معتقدان به او ابهاماتى وجود دارد، كه معمولا با جوابهاى ضدّ و نقيضى نيز مواجه ميشوند.

اساساً غيبت طولانى آن حضرت از نگاه زندگانى شخصى و خصوصى وى اين سؤال را بوجود ميآورد كه آيا در اين مدّت، حضرت مهدى(عليه السلام)ازدواج كرده است يا خير؟



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391ساعت 14:12 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

یاران حضرت مهدی (ع )

یـاران امـام زمـان (ع ) چـنـد دسـته اند. دسته ای از آنان ، یاران خاص و ستاد فرماندهی آن حـضـرت هستند که تعدادشان 313 نفر است و همانها هستند که قرآن کریم در آیه 8 سوره هود از آنان به عنوان ((امت معدوده )) یاد می کند.

هـرگاه زمان ظهور برسد، خداوند این افراد را در اندک زمانی در مکّه ظاهر می کند و بدون حضور اینان قیام مهدی (ع ) شروع نمی شود.

دسـتـه دوم از یـاران حـضرت که پس از جمع آمدن پرچمداران و ستاد فرماندهی به یاری ایـشـان مـی آیـنـد طـبـق روایـات 10 یـا 12 هـزار نـفـرنـد. وقـتـی ایـن حـلقـه کامل شد، حرکت و قیام ، آغاز می شود.

حلقه سوم از یاران ، مؤ منانی هستند که پس از شروع قیام به آنان می پیوندند و لحظه به لحظه بر تعداد آنان افزوده می شود.

1. ماهیت یاران خاص

.

.



ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 19 خرداد 1391ساعت 12:30 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی امام حجت  

ادامه روببین بایدعضو شی ولی می ارزه

.

.

.



ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391ساعت 16:10 توسط اسی و پوری| |

صوفي گري ستيز با اسلام و دشمني با پيامبر وائمه

پشتوانه هاي شناخت و آگاهي درباره فرقه صوفيه 
در جامعه امروز جريان هاي اعتقادي و فكري خطرناكي را مي يابيم كه با شدت و سرعت در حال تبليغ و ترويج مي باشند و براي نيل به اهداف و مقاصد خود همه ابزار و ترفندها و حربه ها را به تجربه مي گذارند. از اين ميان جريان هايي كه در پوشش ديانت درمي آيند و ظواهر مذهبي به خود مي گيرند و ادعاي تزهد و تقدس مي كنند بسيار مرموزتر و خطرناك تر مي باشند و آفات و آسيب هايي كه از جانب آنها به اسلام و جامعه اسلامي وارد مي شود قابل مقايسه با جريان هاي فكري ناسالم ديگر نمي باشد كه اينان در لباس زهد رفته اند تا همه چيز را به نام « خدا » به كام « خود » درآورند و « دين » را در مسلخ « دنيا » قرباني كنند و به مطامع و منافع نفساني و اقتصادي و سياسي خويش نائل آيند.
 
« صوفي گري » يكي از اين جريان هاي اعتقادي و فكري ناسالم است كه در پوشش ديانت به اسلام خيانت مي ورزد و برخلاف تعاليم و قوانين اين دين مبين الهي و در تضاد آشكار با سيره و روش پيامبراكرم (ص ) و ائمه اطهار(ع ) حركت مي نمايد.
 



ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391ساعت 15:58 توسط اسی و پوری| |

عکس شیطان پرستان +18

ادامه رو ببین

.

.

.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391ساعت 15:33 توسط اسی و پوری| |

 

قلب امام زمان(عج) را شاد کنید؛ توصيه هايي به جوانان


توصیه های اخلاقی آیت ‌الله العظمی میرزا جواد تبریزی(ره) به جوانان...
ادامه مطلب راببین.......
 




ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 19:16 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

پیش گویی ها و معجزات و اعجاز قرانی که در بعضی موارد هم توسط علم ثابت شده

1    زوجيّت در همه چي

2-   ستونهاي غيرمرئي آسمان:

2- حركت منظم اجرام آسماني:

و......

توضیحات ودیگر اعجازهادرادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 19:3 توسط اسی و پوری| |

آنتوان لاوی ، كسي است كه نامش با شيطان پرستي امروزي گره خورده ؛ چرا كه او كليساي شيطان را در آمريكا راه اندازي كرده است و بر اساس روايت هاي مختلف ، انسان عجيب و متوهمي بوده است.


آنتوان لاوی كليسايش را با هيچ و پوچ و تنها بر اساس حرف ها و موعظه هايش ساخت و توانست پيروان و فريب خورده اي هم براي خودش دست و پا كند ؛ تا جايي كه در زمان مرگش ادعاي داشتن هزار پيرو را داشت ؛ عددي كه با وجود تبليغات و هياهوي او و فرقه اش ، چندان هم زياد به نظر نمي رسيد . اما پايه گذار كليساي شيطان سرگذشت عجيب و غريبي دارد كه از شدت دروغگويي و اختلالات شخصيتي او حكايت مي كند .

ادامه دارد.......



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 18:33 توسط اسی و پوری| |


آیا مى توان گفت فرشتگان و جنّیان هم در انتظار بسر مى برند؟

گرچه ما به روایاتى كه دلالت بر منتظر بودن تمامى جنّیان و فرشتگان بكند برخورد نكردیم اما اخبار و احادیث بسیارى بیانگر منتظر بودن گروهى از فرشتگان و اجنّه هستند.

1 - أبان بن تغلب مى گوید: امام صادق(علیه السلام) فرمود:

«.. آن گاه كه او(حضرت قائم عج) پرچم رسول خدا(صلى الله علیه وآله) را به اهتزاز درآورد سیزده هزار....

ادامه دارد.

.

.

.

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 15:47 توسط اسی و پوری| |

 
 حیف از تو عزیزا که منت یار بخوانم..... اما چه کنم جز تو کسی یار ندارم 
 
 
نشانه‌های ظهور :

بررسي نشانه‌هاي ظهور قيامت در قرآن و كتب عهدين :
حیات فكری و معنوی جامعه در گروِ پویایی و بالندگی فرهنگ آن است و این زائیده عمق و وسعت فرهنگ‌ها و شناخت افكار متفكّرانی است كه در خارج از مرزهای جغرافیایی ما زندگی می‌كنند، به ویژه آنان كه به هستی به گونه‌ای دیگر می‌نگرند، می‌تواند نقش مهمّی در تعمیق و توسعه بینش و دانش سازندگان فرهنگ و گسترش اخلاق و معنويّت جامعه ایفا كند. طيّ سال‌های اخیر، مجموعه‌ای از عوامل و شرایط در میان مناسبات فكری و اجتماعی مردم، موجی از گفت‌وگو درباره آخرالزّمان و نشانه‌های ظهور قیامت را به راه انداخته است. موجی كه هزاران سؤال درباره آینده و سرانجام زمین و عاقبت انسان را متبادر به ذهن ساخته و جمیع بی‌شماری را برای دریافت پاسخ، راهی مجالس گوناگون كرده است. همه ادیان در موضوع تاریخ و پایان جهان سخن گفته‌اند.
مسئله بشارت‌ها و نشانه‌های ظهور هم سنّتی است كه در زمان همه پیامبران1 و در میان تمامی امّت‌ها رایج بوده و پیش از ظهور او تمامی پیامبران، نشانه‌هایی در مورد ظهور یا نزدیكی ظهور ایشان را به مردم بشارت داده‌اند، این نشانه‌ها و بشارت‌ها در حقیقت، پرتوهایی .....ادامه دارد



ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 15:32 توسط اسی و پوری| |

 حیف از تو عزیزا که منت یار بخوانم..... اما چه کنم جز تو کسی یار ندارم 
 
 
چرا کوفه مقر حکومت امام زمان علیه السلام است؟

چرا امام زمان (علیه السلام) با تمام وجود تمام بی‌ وفایی های مردم كوفه از زمان حضرت علی ـ علیه السلام ـ و امام حسین ـ علیه السلام ـ باز به كوفه می روند و مقر حكومت خود را در آن جا قرار می دهند؟ آیا می شود گفت چون از لحاظ سوق الجیشی كوفه مناسب است امام زمان (علیه السلام) به آنجا می روند، و تشكیل حكومت می دهند؟ چرابه یكی از شهرهای ایران نمی آید؟



ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 15:3 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی امام حجت  

 

***درباره هری پاتر و ارتباطش با تصوف یهودی منحرف قباله یا کابالا قبلا مطالب مختلفی در این وبلاگ آمده است. لازم به ذکر می دانم که مصاحبه مبسوطی روزنامه جوان با نویسنده کتاب اسطوره های صهیونیستی در سینما درباره تاریخ، عقاید، زمینه های تصوف یهودی کابالا ونفوذ آن درهنر، سیاست و سینمای غرب داشته است که متن کامل ان را در این آدرس از این وبلاگ می توانید بیابید. همچنین در این آدرس از وبلاگ سینما و صهیونیسم نیز می توانید این مطلب را بیابید. این مطلب هم به انگلیسی خواندنی است: هری پاتر یهودی است/ اثرحاخام جک ابرامویچ و همچنین بخوانید: ارتباط هری پاتر ویهودیت و کابالا و جادو/به قلم دکترسیا ساتر متخصص عرفان یهود و یوگا این نقد هم درباره همین فیلم خواندنی است: نقد استراتژیک فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ 2(تولید:2011)

 

 

سرانجام پس از یک دهه، ماجراهای هری پاتر و دوستانش و آن مدرسه جادوگری هاگوارتز و موجود خبیثی به نام ولد مورت و ...همراه معماها و رازهای بی شمارش برروی پرده سینما هم به پایان رسید. این درحالی است که 4 سال پیش، کتاب هفتم و آخر از این مجموعه( که دستمایه همین بخش از سری فیلم های هری پاتر شد) انتشار یافت. یعنی پیش از این علاقمندان به ماجراهای هری پاتر از سرنوشت تک تک قهرمانان و ضدقهرمانان مورد علاقه شان مطلع شده اند. کاراکترهایی که تقریبا 10 سال با آنها سر و کله زدند و کنش و واکنش هایشان را از سنگ جادویی و تالار اسرار تعقیب کردند تا به زندان آزکابان رسیدند و بعد مسابقه گوی آتشین را دنبال کردند و با اعضای محفل ققنوس همراه شدند تا از هری در مقابل لرد تاریکی محافظت کنند و سپس از هویت شاهزاده دو رگه باخبر شدند که تاثیر مهمی طی این هفت قسمت از ابتدا تا آخر داشت و در آخر با یادگاران مرگ به انتهای سرگذشت پاتر جوان رسیدند. از 4 سال پیش اکثر طرفداران هری پاتر دریافته بودند که قهرمان محبوبشان، در پایان ماجراهایی که خانم "جی .کی . رولینگ" نوشت ، نه تنها به دام مرگ نیفتاد بلکه خود،سرکرده یادگاران مرگ شد و به حساب ولد مورت خبیث رسید، اگرچه خیلی از یارانش مثل پروفسور لوپین، فرد ویزلی، تانکس و مودی و حتی جن خانگی اش یعنی "دابی" در نبرد آخرین به کام مرگ رفتند و خودش نیز بالاخره با "جینی ویزلی " ازدواج کرد ، همچنانکه رون با هرمیون ، زندگی مشترک آغاز نمود.

علیرغم همه این اطلاعات، بازهم به محض اکران قسمت......ادامه روحتماببین

                                      همه چیز برای دوئل واپسین!


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391ساعت 14:3 توسط اسی و پوری| |

 

سنّت قطعى الهى چه در میان پیامبران و چه در میان امامان معصوم (علیهم السّلام)، چنین استوار شده که هر پیشواى عادلى براى پیشبرد اهداف اش نیازمند به یاورانى است که پشت گرمى رهبر خویش را فراهم کنند؛ به گونه اى که آن رهبر، ایشان را تکیه گاه خویش بداند، با رجوع به احادیثی که علّت یا علت هاى غیبت امام دوازدهم(عج) را بیان مى کند، در می یابیم که یکى از بارزترین علّت هاى عدم ظهور، خوف آن حضرت بر جان خویش است. این، نشانه ى آن است که امام زمان(عج) نیز در زمانى قیام مى کند که این مانع از میان برداشته شده باشد؛ چرا که اگر حضرت مهدى(عج) پیش از برطرف شدنِ این مانع، ظهور کند، یقیناً، مورد آزار واذیّت دشمنان قرار مى گیرد وهمان عاقبتى که دیگر امامان داشتند در انتظار امام دوازدهم(عج) هم خواهد بود.
در حدیثى، زراره، یکى از یاران امام صادق (علیه السّلام) مى گوید: امام ششم (علیه السّلام) فرمود: (امام قائم (عج) پیش از ظهور خویش، مدّتى از چشم ها غایب خواهد شد).. عرض کردم: (علّت آن چیست؟). فرمود: (یخاف القتل)؛ بر جان خویش بیمناک است).(۱)
در روایت دیگرى، زمان پایان خوف وپنهان شدن آن حضرت از دید صاحبان قدرت، به وقتى موکول شده که اذن بر نصرت و یارى اش از جانب خداوند متعال مورد تأیید قرار گرفته باشد.(۲)
در کنار هم قرار دادن این احادیث، به ما مى نمایاند که نبودن اصحاب لایق و کارامدى که مسئولیّت حفاظت از جان امام دوازدهم (عج) و یارى و نصرت وى در اوج تشکیل حکومت جهانى را بر عهده بگیرند، مانع اساسى در غیبت آن حضرت است.
مرحوم شیخ طوسى، بعد از آوردن روایات، این چنین، مى افزاید:
به خاطر خوف از قتل بود که رسول خدا(ص) زمانى به شعب پناه برد و هنگامى هم در غار مخفى شد، وبه همین دلیل بود که امیر المؤمنین (علیه السّلام) از مطالبه و ستاندن حق خویش صرف نظر کرد. (۳)

پس از آن که امام زمان (عج) به سوى مکه روانه گشته ومردم در آن جا گِرداگرد آن حضرت جمع شوندحضرت ایستاده ومى فرماید: (اى مردم! من، فلانى فرزند فلانى هستم. من، پسر نبى خدا هستم. شما را به سوى آن چه پیامبر خدا بدان خواند، فرا مى خوانم).. در این هنگام، عدّه اى بر مى خیزند تا آن حضرت را به قتل برسانند، امّا سیصد واندى از یاران حضرت مهدى (عج) مانع این کار شده (واز آن حضرت حفاظت مى کنند



ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391ساعت 12:43 توسط اسی و پوری| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin